Tänä viikonloppuna ollaan vietetty aikaa kotona perheen kesken. Lähinnä minä olen toipumassa neljän kuukauden moppausjaksosta ja siirtymässä taas oman alan hommiin, puistotöihin. Huomenna se taas alkaa.

Vähän pientä harjoitusta saatiin omalta pihalta. Leikattiin ensimmäiset kaksi omenapuuta ja haravoitiin murmikkoa, joka oikeastaan kasvaa pelkkää sammalta. Oikeastaan itse en pahemmin puuhun päässyt, koska Joni oli sitä mieltä, että hän leikkaa ja mä sanon alhaalta mitä leikataan. Riitahan siitä meinasi ekana tulla, mutta loppujen lopuksi homma alkoi luistaa ihan hyvin. Oltiin lähes tulkoon samaa mieltä, mitä poistetaan ja mitä jätetään. Ensimmäisistä tuli ainakin mun mielestä ihan hyvät.

1380805.jpg

1380826.jpg

Oksia tuli silti aika kasa, että toivottavasti ei otettu liikaa. Mä haravoin Jonin leikatessa puiden alta alas tulleita mätiä omenoita. Siinä sivussa Aaro myös autteli, kun sattui löytymään tommonen pieni harava. Nosti myös roskaa kottikärryyn.

1380832.jpg

Millakin oli hommissa mukana.

1380838.jpg

1380864.jpg

Hankin muuten Aaron huoneeseen tämmöisen hassun tornin. Ajattelín, että saataisiin lelut siihen kivasti järjestykseen. Kyllähän idea muuten oli ihan kiva, mutta torni ei tahdo kestää lelujen painoa. Olen jo kerran tornin korjannut ja varmaan toisenkin kerran saan sen vielä korjata.

1380893.jpg