Tällä viikolla lopultakin tapahtui suuri ihme. Pääsin käymään kampaajalla. Tai siis sain aikaiseksi. En tiä, mikä kampaajavihaaja mä oon, kun en saa tilattua sitä aikaa. Nytkin tilasin ajan samalla, kun kävin Aaron kanssa parturissa viime viikolla. Jotenkin tuntuu vaan, että siellä on niin väkinäistä aina. Puhutaan joutavista asioista ja saa koko ajan pelätä, että puhuu liian henkilökohtaisia. Mulla meinaan ainakin täällä Paraisilla koko ajan pelko, että ihmiset juoruilee. Vaikka ei mitään ihmeempää juoruumisen aihetta pitäs ollakaan. Ja sit se tietty aina rasittaa, kun en jaksa föönäillä ja muuta koko ajan tätä päätäni. Se on aina samanlainen rasvanen kasa ;). No, tää Zarin kampaaja Cia oli kyl oikein mukava ja ymmärsi mielestäni aika kivasti mun mentaaliteettini. Eli leikataan siistiksi ja niin et saa poninhännälle vielä tukan, kun töissä ei voi oikein tukkasilmillä olla. Ja onhan mulla vielä hattukin päässä aina. Nyt on aika kivanoloinen tukka ja saa sitä vaikka laitettua, jos joskus pitää mennä johonkin juhlavampaan tilaisuuteen.

Tiistaina kävin moikkaamassa Mirvaa ja Sonjaa Skräbbölessä. Siellä juteltiin ihan naisten kesken ja oli mukavaa. Sonjasta (8kk) on tullut ihastuttavaa pikkuneiti. Ei edes pahemmin mua vierastanut, vaikka on kuulemma ollut vähän vaikeuksia vieraiden ihmisten kanssa. Voi että, lämmitti sydäntä. Tällä viikolla muutenkin lapsukaiset on tykästynyt muhun. Aaron hoidossa, Roope-poitsu (1v) on lakannut parkumasta ja jopa hymyilee ja juttelee, kun vien Aaron sinne. Yhtenä aamuna, samaisesta hoitopaikasta, Sini halasi mua, kun tuli pihalla vastaan. Siittäkin tuli tosi hyvä mieli.

Keskiviikkona käytiin muuten-vain-ajelulla Nauvossa. Mä vähän muistelin vanhoja paikkoja Simonkylässä. Aika sentimentaalista... Ja onhan Jonikin ollut töissä siellä joskus Käldingessä (Nagu Frys). Oon joskus muuten miettinyt, että aika hassua, että ollaan kuljettu paljon samoissa maisemissa, vaikka ei sitten törmätty missään ollakaan. Aaro pääsi sitten ensimmäisen kerran lossiin. Ei oikein sävähdyttänyt se häntä. Tuuli oli aika kova ja kylmä. Istuskeltiin sitten autossa lauttamatkat.870871.jpg

Viikonloppu ollaan oltu kotona taas perheen kesken. Tehty hyvää ruokaa ja pistetty kämppää järjestykseen. Tietysti digi-digi on tuonut meillekin vähän jännitystä, vaikka kaapelissa ollaankin. Oli ilmaantunut digi-puolelle pari uutta kanavaa (toimii tällä hetkellä, kohta ei sitten ehkä taas). Ja ilolla otettiin vastaan Nickelodeon, joka on lastenkanava. Illalla seurattiin telkusta Eurotansseja. Ja Suomihan sitten voittikin. Loistavaa!

Huomenna saa alkaa taas arjen aherrus. Mulla tosin pukkaa flunssa nyt. Toivottavasti menee ohi. Viime viikko oli jostain syystä (flunssa ehkä) aika raskas. Sain kyllä tietää, että töitä on ainakin lokakuun loppuun. Hyvä juttu!